söndag, augusti 6

Valrörelse

Valrörelsen går mot sin start. Min egen valrörelse likaså. Att få fler röster till Centerpartiet och så många kryss framför mitt namn som möjligt är målen i nu nämnd ordning.

Jag kommer att göra det som är roligt nämligen träffa så många människor som möjligt. För mig är inte valrörelse att prata till människor utan att få prata med människor. En lärdom som jag fått är att andra oftast har klokare saker att säga till mig än jag till dom. Även politiker är födda med dubbelt så många öron som munnar. Lyssna är viktigare än att prata och dessutom roligare.

Mina döttrar har målat en valbyrå. Idén är inte min utan stulen från Stefan Tornberg. Vid den kommer jag att finnas så ofta jag kan. Finnas för att kunna lyssna och svara på eventuella frågor. Mitt mål är att 10 000 väljare ska ha träffa mig på det sättet.

1 Comments:

At 14:11, Blogger Jonas Rask Samuelsson said...

Det påstås att Ljusdals byrå är snyggare? Det är ett rykte iaf...


mvh Jonas

 

Skicka en kommentar

<< Home